d’octubre 17, 2005


"És l'època més feliç de la meva vida.No hi ha passions, no hi ha problemes sentimentals. Hi ha moltes flors per cuidar i regar i hi ha encara molts llibres per escriure"

Mercè Rodoreda

i a dalt fitxes dels personatges de Mirall Trencat

3 Commentaris:

Blogger subal said...

Vatua, Ea, d'on l'has tret aquestes fitxes? Han de ser ben interessant.

D'altra banda, entenc que subscrius les paraules de la Rodoreda. No saps com t'envejo, doncs.

salutacions des del centre de la Pennínsula

4:12 p. m.  
Blogger segle22 said...

ei,
m'ha semblat veure 'una mica' un mirall del meu blog, en quan a contexte, els continguts ja m'els miraré més poc a poc...
però bé...

salut i empenta!
una abraçada

8:25 p. m.  
Blogger rhanya2 said...

Al·lucinant!
Acabo de veure aquesta frase de la Rodoreda i (amb tots els respectes) podria haver-la pronunciat jo mateixa en aquesta etapa de la meva "nova" vida...

Preciosa!

11:12 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home