de desembre 15, 2005




"tu, segons jo, donat el cas,
no estàs per mi, com jo,
posem per cas, estic per tu;
perquè jo, segons tu,
prenc tant d'espai vital,
que a tu , al final, te'n queda gens,
d'espai, d'això... vital,
però jo, al final, crec que l' espai
és un fractal, vist des de dalt
i, es natural, no ho puc evitar,
perdo el respecte per la propietat,
és una pena, sobretot l'aliena,
però , és clar, segons tu
no són més que excuses,
però, dic jo, que ignorar
la relativitat no la fa desaparèixer..."

fragment d'autoretret

odi sobre tela - tomàs arias

4 Commentaris:

Blogger subal said...

tot un descobriment, aquest Arias!

he d'adquirir inmediatament el llibre d'en garriga i el del Tomàs.

Big laught.

salutacions i aplaudiments.

5:48 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Autoretret?

7:30 p. m.  
Blogger tina vallès said...

"Odi sobre tela" és el llibre? Fa bona pinta.

10:45 a. m.  
Blogger segle22 said...

gràcies per aquest fragment
era just el q necesitava, espero m'ho deixis plagiar...
gràcies again
ens veiem
petonets


maco el teu blog

7:55 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home