de desembre 04, 2005





hi ha una mena de rimes urbanes que no coneixia, a kosmopolis, després de monzó i per fer temps aconsellada per una parenta, ens vem quedar a escoltar les rimes urbanes de : flow, dolmen, chuscho, yeyo, la familia polla, paio mala bestia, tremendo menda zenit... i una colla de m6s. la cosa anava d' un presentador esverat amb indumentària apropiada, l'únic que deia alguna cosa en català - ex: és habitual en el hiphop hacer fresa, y ahora, sin más dilatación - i d' un concurs amb dues modalitats, uns minuts per a cadascú i la batalla de rimes per parelles. el públic aixecant els braços i ovacionant als colegues, rimes vives, sí! que mai sortiràn a cap antologia ( o sí?)

transcripció furtiva i d'aquella manera:

" noencuentro el hábito del dialecto más selecto/mis frases se intuyen/ nos pintemos las chibecas que robamos en el caprabo/esta noche por favor baja tus medias/ más claro siento que esta música es la única / es así de claro chica/flípala/escupo saliva bien/venga guay/ podemos seguir lento cómo is fuera un convento/ rimas sin consuelo/ y overbooking en el cielo/ los problemas son un lastre/que se estira com el látex/ vine a rabiarte/vine a conquistarte/si te acobardas mejor te largas/ escribir no hace falta/acaricio palabras con la garganta/ versos de repuesto en la guantera /desequilibrio interno voluntario/ el dueño del freestyle/ el hiphop es mi versace/ no creas en mp3, las pavas de zara y yo volando alto/hacia la mir/manosea el aire/como un día precoz/hemorragias de marea negra/bautizado como el enterrador de párrafos/ cultivo cogollos poco a poco/ en un mar de tricomas/cuando voy por la calle/escribiendo textos/me siento en la cumbre/ enfócame con nada/y te lo enseño todo/me encanta hacerlo guapo hermano/soy tu esclavo/no hay relevo/haga lo que haga sé que os engancha/se me va la pinza/ la gente aplaude y estoy cum laude..."

2 Commentaris:

Blogger tina vallès said...

enfócame con nada/y te lo enseño todo

!!!!!

aquesta no la vaig caçar! sort de tu i la teva llibreta! :)

10:28 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Ui, com el Sabina enganxi aquestes rimes (per dir-ho d'alguna manera):

rimas sin consuelo/ y overbooking en el cielo

Lola (cançoner)

6:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home