de novembre 22, 2005

per si les mosques...


Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.

6 Commentaris:

Blogger subal said...

Molt bé, però deixe'm fer-te una observació; això de prohibir les obres derivades... ara em podries fotre una querella d'aquí t'espero, doncs les barres molonguis que he dibuixat al meu rostre i als dels currelas de la peixera alteren o transformen la obra principal, la teva fotografia.

estic paranoic, ses dubte. Oigo voces i veo muertos.

7:21 p. m.  
Blogger Ferran Caballero said...

Ara només falta que escriguis alguna cosa que alimenti el desig a ser copiat i publicat. De totes maneres sempre és bo ser prudent...

8:24 a. m.  
Blogger subal said...

pst! poca broma, Ferran! En conec més d'un i més de dos a qui ja els agradaria escriure com l'ea!

Ho dic amb amor, Ferran, i no intentant suggerir res de res.

salutacions a tots.

10:20 a. m.  
Blogger Ferran Caballero said...

Vaig oblidar de afegir un símbol com aquest ;-) que, de ben segur, hagués fet més clar el meu missatge. Felicito, aprofitant l'avinentesa (o com collons s'escrigui això) per felicitar el tal Eustaqui Armader per els continguts de la seva plana cibernètica que, de no semblar-me interessants, no m'hagués molestat en visitar.
En Tardà té massa feina per perdre el temps en aquestes coses. A més, he après una lliçó molt important respecte això; s'ha de tenir el material protegit davant la llei (espero que en Jordi no tingui sa frase sota aquest règim legal). De totes maneres el més probable és que al registre hi consti com a "Pagaula Destoun".
Salutacions afables (o afables salutacions).
PD: recorda de protegir els propers textos perquè aquest no crec que sigui plagiat i els demés sempre en són susceptibles...

11:38 p. m.  
Blogger ea! said...

salutacions a tots ;)

eustaqui

10:02 a. m.  
Blogger porronet said...

S'ha de vigilar.
Una vegada un sr. paio em va plagiar la nòvia. El tiu malparit. I se la va endur...o fóu ella que va marxar?
Ai,ai.

12:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home