d’abril 21, 2006


deures:

aixecar-me cansada, fer uns talonaris de lampista, manipular flyers de naturlents, carregar-me l'espatlla de llibres, vigilar si baixen o no les piletes de la central i la documenta, enviar mails publicitaris, dormir a semidispesa a casa una amiga,mirar-me tots els suplements, enviar llibres per correu, contestar mails i fer transferències, imprimir cartells,posar punts de lectura als llibres,trobar-me la nevera buida i els gats enyorats, fer una rentadora de llençols, una hora de natació. anar a buscar canvi al banc, canviar definitivament l' alcohol per la til·la, coordinar signatures, mirar les previsions metereològiques compulsivament, encarregar les roses, esquivar un rei per entregar llibres, tranquilitzar els que em troben a faltar del fotolog, acompanyar a un poeta,fer un encàrrec sorpresa i per descansar anar a un munt de concerts ahir guillamino, avui manzoni a l' auditori " jo tenia ulls de gat mesquer però els vaig perdre..."

i els ulls no sé on els vaig perdre, jo diria que cadascun a una data diferent però ahir amb el que em queda de vista m'adonava que he entrat per la porta del darrera i sense demanar permís a una olla de grills amb rima o guitarra que , a part, d'endogàmica, és distreta i que gràcies a patacades ara ja sé observar sense perdre l'equilibri ni els sentits.el poc que em resta, d'equilibri, vull dir.

1 Commentaris:

Anonymous Anònim said...

I jo he rebut, gràcies, un dels mails publicitàris.
I, qui sap si per solidaritat, aniré a posar una rentadora.

5:11 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home