d’agost 24, 2004

porto una bona estona que m' ha fet sentir una mica inútil intentant penjar una fotografia a espaistacats, de moment no ho he aconseguit, i la rigidesa de coll ha anat a més...

tornada de vacances per tornar a marxar demà passat, avui en aixecar-me l' armari i la seva immensa oferta m' ha fet allargar la tria, enyoro el mar pur atzur i a la meva vida no m'acabo d' acostumar, no recordava el password de la feina i la correspondència s' amuntegava de manera prou organitzada,el taller buit poder acabarà així, les gates em miren fit a fit com a joies abandonades i el contestador ben buit, les bosses de plàstic em tallaven les mans carregades de teca pels amics, farcides d' ingredients per a un sopar que ha passat com una exhalació, m' han fet recordar que he oblidat l' aniversari de tres personetes, la gent nascuda a l' agost ja ho sol sofrir això, ha estat sense voler, és clar. desmemoriada que és una, i no tant com voldria.
ara la casa fa olor de tabac aliè, els plats nets, les estovalles tacades, el menjar sobrant ben protegit a la nevera, m' he remullat el caltell i el serrell, tallant les puntes per a poder onejar les pestanyes, deslliurades, poder m' he passat i acabaré una mica oriental. a benirràs vaig recollir una segona pedra, petitona, ovalada, amb ratllots blancs, era enterrada sota la sorra , anava burxant emblanquinant-me el palmell i sentint l' escalfor de l'arena mentres queia el sol i un noi prou perfecte em somreia un parell de metres més enllà, res especial, joc de mirades i la mà dreta va topar amb el nou tresor que ara pernoctarà sota la llum de nit amb mi.és el souvenir que m' interessa, per cert souvenirrrrrrr paraula antiga que em sona a estius de transició, una pedreta de capri, una pedreta de benirràs, espero no ser denunciada per cap activista ecològic, ho negaré sempre...
*E*