de març 17, 2005


ull H.jpg Posted by Hello

m' han furtat un dels meus racons preferits per autoretratar-me, no per vanitat sinó per un pseudoautoconeixement, vull saber quina cara faig quan em sento així o aixà. han fet desaparèixer sota una capa de pintura vermella mat l' ull que usava de fons i em tenia captivada al lavabo del bar Horiginal. els de la pica de rentar-se les mans també s' han fos, no els hi tenia confiança perquè eren d' un sol color i a un indret més transitat. és que una que és una punt fetitxista i tenia dos llocs on badar i rumiar, llocs on vaig periòdicament i on sóc més conscient dels canvis vitals, de les petites metamorfosi setmana a setmana, un era el lloc esmentat i l' altre un mur de ciutat vella que espero que em respectin.ja sé la gent als lavabos i va per coses més bàsiques, jo els aprofito una mica més, allò del ressonar del murmuri exterior i una mica de silenci, per no dir la varietat de rajoles, canonades, pintades i poms...tot passa, amb el temps tot vola, però l' ensurt d' ahir crec que poca gent me'l pot entendre. ja me' n faré la idea.

4 Commentaris:

Blogger tina vallès said...

En canvi, dins del lavabo de l'Horiginal encara hi deu haver aquella mena de mirall de cintura en avall, oi?
Ara fa dies que no hi vaig, a l'Horiginal, tot i que hi passo cada dia per davant...

3:51 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Guillem

Quantes coses diferents s'han fet, es poden fer i es faran als lavabos! Fes-me cas: n'hauries d'editar un llibre, ;-) però sense censura, eh!

6:26 p. m.  
Blogger ea! said...

ei, gràcies per comentar...tina encara tenim el mirall que ens emmiralla a mitges i sí, guillem les històries de WC poder sortiran al carrer... *e*

6:53 p. m.  
Blogger ea! said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

6:55 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home