de novembre 18, 2004

ara per ara d' identitat no en tinc. com m' ha dit avui una "amable" dependenta en intentar pagar amb la VISA un import ridícul :

_ té algun document amb fotografia que la identifiqui?

i jo amb la denúncia de la polícia i el resguard de renovació del DNI que tardarà quaranta dies en ser meu.

_ doncs no, mira és que em van robar...

_ i carnet de conduir?

_ no

_ carnet d' un gimnàs?

_ no, no hi posen foto

_ tarja seguretat social o mútua?

_ no

_ alguna mena de carnet deu tenir? _ m' ha dit enrabiada.

_ doncs no. si vols t' estampo les meves empremtes digitals al front?

doncs això que sóc una sense papers per a la vida que tinc muntada, qualsevol podria ser jo i poder essent anònima puc estar molt millor.espero que qui tingui la meva identitat no m' usi per a activitats delictives, que llavors sí que tinc la intuició que la culpa cauria sobre mi, jo mateixa em negaria més de tres vegades, com podrien demostrar qui sóc?