de maig 05, 2005

comptes:

l' ajuntament em cobra 312 euros per una zona de càrrega i descàrrega al carrer. fa quatre anys després d' haver omplert les voreres de les dues bandes amb pilons un matí i no deixar aparcar cap cotxeno vaig tenir cap altre remei que fer la sol·licitud. després d' un paperam interminable i posar la senyalització, també pagada per mi , la més cara segons catàleg perquè diuen que és la línia estètica de la població i aconseguir que ens donin un marge de dues hores diàries per a descarregar camions. els passavolant, i alguns veïns, no solen respectar la senyalització ni res i llavors he d'avisar a la guàrdia urbana que molt ràpidament se' m presenta amb la grua per emportar-se el vehicle. al mes calculo que deu cotxes multen, traslladen i abonen diners a l' ajuntament i si jo no truqués avisant i si jo no pagués aquells 312 euros no hi hauria multa ni ingressos extres per a l' ens municipal, i jo sense 3% de comissió, ni panera de nadal , ni punyetes...

2 Commentaris:

Anonymous Anònim said...

Damunt que pagues fas de guardia municipal, això s'en diu fer un bon negoci per part de l'Ajuntament.
I espera l'any que be igual t'ho apujen un 3%

3:37 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

3:47 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home